Knuddekerst



Zo enthousiast ik vorige week was over die buitenlandse krant, maakte ik me ook enthousiast volger op LinkedIn. Een hapklaar (kort) artikel hier en daar komt al eens van pas. Ik had het allicht kunnen weten (maar deed het niet want ik was gewoon te enthousiast), de Financial Times deelt zijn goodies niet “zomaar”.

Eerste artikel in mijn feed: interessant (“Do you pine for lost office rituals – or prefer the new normal?”). Ik klik gelijk door. 4 betaalkeuzes. Ik haak af.

Tja, ik begrijp dat wel. De Financial Times draait nu eenmaal niet op liefdadigheid. En gratis content komt dan ook nooit alleen (affiliate marketing). Wat verwachtte ik nu eigenlijk?

Sowieso hoop ik dat u bij die groep Belgen hoort die tijdens deze crisis 22 miljard hebben gespaard (Pierre Wunsch – De Morgen 19-20/12) of dat er tijdens deze bijzondere kerstperiode toch wat liefdadigheid voor u klaar staat.

Hoe dan ook, toch een beetje een knuddekerst.

#trendythursday

fotofeldenkrais.png

De Feldenkrais methode

pleasurepause2.jpg

The pleasure pause

goalsgoalsgoals.jpg

Doelstellingen en zo