#retailrocks



Na al die emoties van februari had ik nu best wel zoiets van back to business graag. Toch geraakte ik qua inspiratie beetje moeilijk uit de startblokken en heb ik zelfs voor het eerst mijn emergency file moeten raadplegen. Gelukkig zat daar tussen al die old school magazine- en krantenknipsels een interessant (en relevant) artikel over “hoe Lidl de wereld redt“.

Dat retail de wereld kan redden, wisten wij natuurlijk al langer (check onze retailjobs!) want al ligt het leven Corona plat, die retail gaat gewoon door (hoor). Laat ons dus volop mee inzetten op van die creatieve, innovatieve (klimaatneutrale?) ideeën en jobs blijven creëren want echt, zoals mijn blogtitel het zegt; retail rocks!

En dan kan natuurlijk niet elke retailketen het meest duurzame ei van de wereld beginnen verkopen (Lidl) maar misschien wel volledig gaan voor dat cradle-to-cradle principe (een bepaald product wordt opnieuw grondstof voor een volgende product) of nieuwe winkels bouwen op basis van een wel zeer origineel idee: oude medewerkerspolo’s gebruiken als isolatiemateriaal in de spouwmuren.

Redelijk cool, toch?

#trendythursday

Bron: De Volkskrant zaterdag 5 september 2020

fotofeldenkrais.png

De Feldenkrais methode

pleasurepause2.jpg

The pleasure pause

goalsgoalsgoals.jpg

Doelstellingen en zo